Sunday, May 8, 2011

terima kasih!!

Assalamualikum dan selamat...

di waktu aku masih diberi kesempatan bernafas ni, aku nak ucapkan terima kasih banyak2 kat kawan2 sekelas aku (DDT & DDM) yang banyak sangat tolong aku mase kat uthm ni..terutamanya grup mase projek, yang bagi tiru assgment,tq banyak2..halalkan makan minum aku, ilmu yang korang bg kat aku terutamanya rumet dan hosmet aku,,jul & amer, tq sebab slalu tumpangkan aku gi mane2..atem yang slalu aku ngecek makanan,tq..mirul, cikgu gitar aku kt sini dan yang laen2 jugak, tq beri mach..wat yang sambung degree kt uthm, i'allah jumpe lg..wat yang sambung luar negri@ u lain, gud luck & jage diri kat sane..mintak maaf banyak2 kalau aku ade kurang ajar kat korang, cakap main lepas ke..wat  lecturer yang ajar kitorang,tq beri mach..





-emm..cm entry ari raye lak..heh..

No comments:

Post a Comment